Isnin, 24 Oktober 2011

Semuanya telah berakhir......


Tidak ada lagi yang mampu dibuat,selain menyesal.hidup ini tak da persimpangan yang boleh di singgahi untuk kembali ke masa permulaan perlumbaan di mulakan,aku hanya insan biasa,tidak ada kata lan yang boleh di ucapkan,selain aku lemah,lembik,bodoh...
kenapalah aku sangat keras kepala,di suuruh buat yang itu,mudah mengeluh.tapi kalau keras jugak,aku trylah hantak dengan botol.mesti berdarah..mungkin di masukan ke hospital sakit jiwa..huhuhu..
Apa lagi yang aku boleh buat buat masa sekarang,selain menyesal dan sedar akan kekalahan.tak da lagi jalan yang singkat buat aku lari dari kenyataan,terimalah hakikat walaupun pahit .telan ajalah.mungkin peluang kedua boleh memperbaiki segala kelemahan yang,seorang manusia yang lemah dan bodoh,tidak akan begitu sekiranya dia ingin merubah nasibnya.aku tak tahu lagi mau apa dengan diri saya ni....????...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan